sobota, 10 maja 2014

Wyjaśnienie.

Hej!
Chciałabym coś bardzoo wyjaśnić.
Na pewno wielu z Was czytało książkę ;' Szeptem' 
i to do 9 rozdziału jest to samo ! :/ 
Chciałam, aby akcja rozwinęła się. 
A od 10 rozdziału 
będę pisała sama ALE NA PODSTAWIE KSIĄŻKI 
Mam nadzieję, że się nie pogniewacie ;(
I czy jest ktoś kto zrobiłby szablon ?
Bo naprawdę NIKT, dosłownie NIKT nie chcę się przyczynić :(
To przykre.
Bo zamówiłam już chyba z 100 zamówień i cały czas piszą
'Niestety nie zrobię twojego zamówienia,bo...'
Dzisiaj dziewczyna napisała, że nie zrobi mi szablonu, bo patrzy na wyświetlenia bloga ;/
To mnie naprawdę zraniło...przecież ja dopiero co zaczęłam ! ;3
Wgl ..nie wiem czy nie skończyć z blogiem... 

10 komentarzy:

  1. patrzec na wyswietlenia to chore :/ nie przejmuj sie i pisz dalej bloga skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mysle ze był by to ciekawy pomysł abyś od 10 pisała sama ! <3
    I nie przejmuj sie to dopiero początki jeszcze sie rozkreci zobaczysz :3
    @JustNikaPlease

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, masz rację, większość z nas czytała książkę Beccy Fitzpatrick. I wiesz co Ci powiem? To naprawdę straszne, że przekłada się tak dobrą powieść (ba, bestseller!) na fanfiction. I to o kim fanfiction? O Harrym Stylessie. Zero porównania z oryginałem.
    Jeżeli chodzi o problem z szablonem... o Boże, przecież zawsze można sobie coś ciekawego wybrać z wolnych szablonów, po to przecież one są. Niektóre są naprawdę okej. Zamawiające mają już serdecznie dosyć zamówień z panami(?) z łan dajrekszyn. Jest ich masa, jeżeli nagłówek nie pasuje, zawsze można sobie wziąć inny.
    Poza tym najpierw piszesz "to naprawdę mnie zraniło", a potem stawiasz uśmiechniętą emotikonę, krew mnie zalewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź kurwa głupie dziecko ogarnij swoje popierdolone neoprzekaźniki tak dobrze czytasz NEOprzekaźniki bo jesteś jebanym dzieckiem NEO -.-
      Kurwa no nie widzisz że sie dziewczyna stara że chce dobrze że chce dać cos z siebie do tego fanfiction!? Ach nom tak nie bede gadac ze slepą suka o ilorazie inteligencji poniże 0.
      I to mnie kurwa krew zalewa, ze potrafisz tak załamac dzieczyne która ma jakiś cel do osiągniecia chce zaciekawić innych. Nom rzesz kurwa mac ona chce tylko zeby ktos czytał jej bloga. I to jeszcze z jebanego anonimka. Odważna sie znalazła . Hejtowac to jest wiecznie komu. A odważnych to jakoś las rąk -.- .
      Pisze sie Harry Styles przez jedno s, suko. I pamietaj masz coś do One Direction to masz coś i do nas Directioners a uwierz mi jest nas wiele. I jak jeszcze raz cie tutaj zobacze czytaj twój komentarz to znajdziemy cie i dojedziemy.
      Pozdro
      A ty kochanie nie załamuj sie ta zdzirką i pisz dalej bo jestesmy z tb po mimo wszelkich trudnosci i cie kochamy <3
      @JustNikaPlease

      Usuń
    2. Nom dobra troche za ostro.. chodziło mi o to zeby na nstepny raz pisać uwagi w delikatniejszy sposób.

      Usuń
    3. W delikatniejszy sposób, jesteś naprawdę zabawna. Nie wyzywałam jej, nie przeklinałam, wykazałam się większą kulturą od Ciebie, kochanie. Rozumiem, że możecie lubić sobie ten zespół, całego Harry'ego (i w jego nazwisku użyłam sarkazmu, dla Twojej wiadomości), nie hejtuję w żadnym wypadku tych ludzi. Komentarze są od komentowania. Jestem po prostu zagorzałą fanką tej książki (naprawdę dobrej książki) i to już od jakiegoś czasu i drażni mnie, że ktoś po prostu tak ją kaleczy. Jeżeli Was coś takiego interesuje, proszę bardzo, ale niektórzy wolą bardziej kunsztowne opowiadania. I tyle.

      Usuń
    4. Własnie dlatego ludzie tak nie cierpią One Direction. Bo za nimi widzą tylko takie pojebane gimbusiary jak ty :) Gratuluję TOBIE poziomu inteligencji, bo na pewno jest wyższy niż zuu. (to sarkazm - tak dla twojej informacji) Twoje teksty są tak suche, że bardziej uśmiałam się z błędów, które popełniłaś, pisząc swój ponadprzeciętnie inteligenty komentarz. Radzę najpierw wrócić do gimnazjum, nauczyć się używać przecinków, ograniczać wulgaryzmy, poprawnie pisać (z tym też widzę masz problem) i konstruować zdania: "Hejtować to jest wiecznie komu" - wymyśliłaś nowy język? Polski gramatyka być trudna :c A straszenie directionerkami jest po prostu... aż nie wiem jak to określić. Na pewno ktoś popuści w majty z powodu bandy 14-letnich gimbusów, które i tak już są na samym dnie w hierarchii społecznej, tak samo zresztą jak belibersi (pewnie źle napisałam - gówno mnie to obchodzi szczerze mówiąc).
      Nie pozdrawiam - Kisielek

      Usuń
  4. wiesz...to fanfiction, czyli to powinna być fikcja fana...
    ty do 10 rozdziału żywcem ściągnęłaś wszystko z książki..I TO JAKIEJ
    tak się nie robi..przepraszam, że krytykuję bo zwykle staram się tego nie robić ale tutaj musiałam..po prostu denerwuje mnie takie coś! to twoje fanfiction..to ty powinnaś od początku do końca je napisać i to powinno być wytworem TYLKO I WYŁĄCZNIE twojej wyobraźni. Ok można czasem szukać inspiracji w książkach i wykorzystać jakiś opis czy zabawną rozmowę NO ALE BEZ PRZESADY! NIE CAŁE 10 ROZDZIAŁÓW
    prosiłaś mnie o zostawienie po sobie śladu ..więc oto moje zdanie
    takiego fanfiction to po prostu nie mogę nikomu polecić bo to nie jest twoja fikcja..ty tylko zamieniłaś bohaterów GENIALNEJ książki na swoich...to nie jest sztuka
    Wcale nie próbuję cię zniechęcić do pisania tym komentarzem...po prostu sprowadzam cię na właściwą drogę

    więc jak zaczniesz pisać ff które jest od początku do końca twoją fikcją, to bardzo chetnie je przeczytam :)
    pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział że nie mozna sie na niczym wzorować heh ?
      Własnie to JEJ i to ONA decyduje co w nim będzie. Jak cos sie nie podoba to wypad i nie czytać... Rozumiem twoja opinie ale no hej troche zrozumienia i delikatnie :) Ona też człowiek i też ma uczucia

      Usuń
    2. Dziewczyna dobrze napisała, nie wiem czemu się wpierdalasz kutwo.

      Usuń